« previous next »
Pages: 1 ... 4 5 [6] Go Down Print
Author Topic: EXV: Scotland's Savage Sons  (Read 13680 times)
Justin Bieber
Pretender Coach
Bootstudder
****
Offline Offline



Leader of the Canadian Beliebers

« Reply #75 on: January 08, 2013, 10:37:46 pm »

And with that we welcome Joel Selwood as the new leader of our club, Travis Boak as a top midfielder at the club and Matthew Jaesch as a cover up defender.

Good news to the sons as they just strengthened their team. Good work by Adamant getting the trade over the line :)

that makes it sound like it hasn't happend before lol
It hasn't :( Nah I pulled off Tippett for Wellingham and Fasolo :P

overall your team looks alot better then what you took over ;) haha that is a big win, I need to win a trade like that i want some youngish fwds :( and im going to trade Clark soon which will make even worse lol. Trade me Fasolo ;D

your not going to get good young forwards offering the spuds your offering :P

I'm sorry, but You're* and You're*
Logged
picker_man
Coach
***
Offline Offline



« Reply #76 on: January 08, 2013, 10:38:45 pm »

And with that we welcome Joel Selwood as the new leader of our club, Travis Boak as a top midfielder at the club and Matthew Jaesch as a cover up defender.

Good news to the sons as they just strengthened their team. Good work by Adamant getting the trade over the line :)

that makes it sound like it hasn't happend before lol
It hasn't :( Nah I pulled off Tippett for Wellingham and Fasolo :P

overall your team looks alot better then what you took over ;) haha that is a big win, I need to win a trade like that i want some youngish fwds :( and im going to trade Clark soon which will make even worse lol. Trade me Fasolo ;D

your not going to get good young forwards offering the spuds your offering :P

how do you know who im talking to or what im offering them ::)
Logged
JBs-Hawks
Seasoned Coach
****
Offline Offline



Forever 63 Not Out

« Reply #77 on: January 08, 2013, 10:40:32 pm »

And with that we welcome Joel Selwood as the new leader of our club, Travis Boak as a top midfielder at the club and Matthew Jaesch as a cover up defender.

Good news to the sons as they just strengthened their team. Good work by Adamant getting the trade over the line :)

that makes it sound like it hasn't happend before lol
It hasn't :( Nah I pulled off Tippett for Wellingham and Fasolo :P

overall your team looks alot better then what you took over ;) haha that is a big win, I need to win a trade like that i want some youngish fwds :( and im going to trade Clark soon which will make even worse lol. Trade me Fasolo ;D

your not going to get good young forwards offering the spuds your offering :P

how do you know who im talking to or what im offering them ::)

the spuds you just offered me
Logged
Justin Bieber
Pretender Coach
Bootstudder
****
Offline Offline



Leader of the Canadian Beliebers

« Reply #78 on: January 08, 2013, 10:41:40 pm »

flower off my thread. Please delete this shower Holz :)
Logged
picker_man
Coach
***
Offline Offline



« Reply #79 on: January 08, 2013, 10:45:20 pm »

And with that we welcome Joel Selwood as the new leader of our club, Travis Boak as a top midfielder at the club and Matthew Jaesch as a cover up defender.

Good news to the sons as they just strengthened their team. Good work by Adamant getting the trade over the line :)

that makes it sound like it hasn't happend before lol
It hasn't :( Nah I pulled off Tippett for Wellingham and Fasolo :P

overall your team looks alot better then what you took over ;) haha that is a big win, I need to win a trade like that i want some youngish fwds :( and im going to trade Clark soon which will make even worse lol. Trade me Fasolo ;D

your not going to get good young forwards offering the spuds your offering :P

how do you know who im talking to or what im offering them ::)

the spuds you just offered me

unlike you JB other coaches reply and say nah i'd prefer this player over him and work out a deal from there, instead of just no.  do you expect to be sent guns in the opening offer haha
Logged
JBs-Hawks
Seasoned Coach
****
Offline Offline



Forever 63 Not Out

« Reply #80 on: January 08, 2013, 11:23:53 pm »

And with that we welcome Joel Selwood as the new leader of our club, Travis Boak as a top midfielder at the club and Matthew Jaesch as a cover up defender.

Good news to the sons as they just strengthened their team. Good work by Adamant getting the trade over the line :)

that makes it sound like it hasn't happend before lol
It hasn't :( Nah I pulled off Tippett for Wellingham and Fasolo :P

overall your team looks alot better then what you took over ;) haha that is a big win, I need to win a trade like that i want some youngish fwds :( and im going to trade Clark soon which will make even worse lol. Trade me Fasolo ;D

your not going to get good young forwards offering the spuds your offering :P

how do you know who im talking to or what im offering them ::)

the spuds you just offered me

unlike you JB other coaches reply and say nah i'd prefer this player over him and work out a deal from there, instead of just no.  do you expect to be sent guns in the opening offer haha

Yes, im not going to trade for anything but ;)
Logged
Jay
Veteran Coach
****
Offline Offline



2018 SC Overall Rank: 55th

« Reply #81 on: January 09, 2013, 12:02:02 am »

Good stuff with that trade lez and ada :)
Logged
Justin Bieber
Pretender Coach
Bootstudder
****
Offline Offline



Leader of the Canadian Beliebers

« Reply #82 on: January 09, 2013, 01:27:21 pm »

In other news' Jaesnch leaves the club in 10 minutes and we gain Mzungu :)
Logged
Nige
Master Coach
*****
Offline Offline



« Reply #83 on: July 25, 2014, 07:26:34 pm »

Bump.

Logged
Nige
Master Coach
*****
Offline Offline



« Reply #84 on: July 25, 2014, 07:43:04 pm »

Announcement:

As of the 25/07/14, Scotland's Savage Sons are under new management. After a bit of quiet conversation behind the scenes of the European XVs competition, Holzman - the administrator of the competition informed NigeyS, the current co-coach of the Dutch Dinos that his request for a team of his own had been granted.

The reason for outgoing coach whatlez's departure is unknown at this stage. The future of Nige's former team, the Dinos is currently unknown as well. With a new coach comes a lot of speculation, such at the moves he'll make and those he will appoint to help him. It has come to light that Jayman has been appointed as assistant.

Speculation is rife that new coach Nige is keen on changing name of the team, but to honour the legacy of his two predecessors - BGK and whatlez, he will likely named club awards after them as he feels their commitment and work at the club should not be disregarded. It is understood that NigeyS has immediately transitioned and will finish out the current season with the Sons.
Logged
Ricochet
Coaching Legend
*****
Offline Offline



Dublin are pie

« Reply #85 on: July 26, 2014, 10:51:04 am »

????? so coaches arent suppose to vote on this kind of thing??
Logged
Nige
Master Coach
*****
Offline Offline



« Reply #86 on: July 26, 2014, 10:57:23 am »

????? so coaches arent suppose to vote on this kind of thing??
I did tell Holz to explain it to avoid this thing happening but he hasn't yet and I'm not sure when he intends to.

Not to mention this comp kinda lacks a few rules.
Logged
Ziplock
Veteran Coach
****
Offline Offline



Coach of the Valkyries

« Reply #87 on: July 26, 2014, 11:12:28 am »

????? so coaches arent suppose to vote on this kind of thing??
I did tell Holz to explain it to avoid this thing happening but he hasn't yet and I'm not sure when he intends to.

Not to mention this comp kinda lacks a few rules.

Nup, it's always been up to Holz's discretion.
Logged
Holz
Moderator
Master Coach
*****
Offline Offline



Dublin Destroyers

« Reply #88 on: July 26, 2014, 01:13:50 pm »

Yeah lez informed me that he wanted to step down as head coach and I have been in contact with Nigey for a while about this and felt he was the right man for the job. At this stage I'm looking after the dinos for the last 2 weeks.
Logged
Nige
Master Coach
*****
Offline Offline



« Reply #89 on: August 01, 2014, 08:40:36 pm »

Posting this here just so I can work some stuff out re: trading/drafting and stuff.


Def: N Grima (NM), G Ibbotson (Freo), T McKenzie (GC), J Geary (StK), J Thurlow (Geel), , K Kolodjashnij (GC), M Fuller (WB), L Picken (WB), R Petterd (Rich), B Whitecross (Haw)

Mid: K Jack (Syd), S Grigg (Rich), N Jones (Melb), T Boak (Port), D Prestia (GC), C Young (Coll), R Conca (Rich), O Wines (Port), T Mzungu (Freo), D Armfield (Carl), E Templeton (StK), S Wellingham (WC), I Conway (Bris), M White (Port), D Pearce (Freo), N Suban (Freo)

Ruck: I Maric (Rich), B Grundy (Coll), J Witts (Coll), B Brown (NM)
 
Fwd: L Dahlhaus (WB), A Fasolo (Coll), J Blair (Coll), B Matera (GC), H Ballantyne (Freo), R Nahas (Rich), J Simpson (Freo), C McCarthy (GWS), J White (Coll), S Mayes (Bris)
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] Go Up Print 
« previous next »